Често задавани въпроси (FAQ)

?
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
  Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по- добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е необходима. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
?
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с регистрация в сайта ни, по телефон или мейл.

?
Какво трябва да направя, за да поръчам по телефон или мейл?

За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите наименованието на продукта, който сте избрали, неговия артикулен номер и цвят.

?
Какви са сроковете за доставка?
  Стандартният срок за доставка е до 3-4 работни дни, освен в случай на поръчка на продукт, който е междувременно изчерпан. Максималният срок за доставка е до 7 работни дни.
?
С коя куриерска фирма се извършва доставката?

Онлайн магазин PROMODA.BG използва куриерските услуги на фирма "Speedy".

?
Каква е цената на куриерската услуга?

Цената на доставката зависи от грамажа на поръчаните продукти. След като ги поръчате, тя се калкулира автоматично и може да я видите. Онлайн магазин PROMODA.BG използва услугите на куриерска фирма SPEEDY.

?
Имате ли магазин, където мога да разгледам артикулите Ви?

PROMODA.BG е магазин, който предлага продуктите си онлайн. Можете да пазарувате чрез интернет поръчки или телефонно обаждане. 

?
Мога ли да закупя избрания от мен продукт лично от офиса на PROMODA.BG?

Не, не е възможно, тъй като складовите наличности са отделно от административния офис. За момента PROMODA.BG работи само с доставка с куриер.

?
Мога ли да заменя закупен продукт?

При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 7 дневен срок, като единственото условие е покупката да не е повредена, да бъде в оригиналната си опаковка и да има странични миризми. 

?
Какво е необходимо за да направя рекламация?

Необходимо е да изтеглите формуляра за замяна, поместен в категория Рекламации и замяна.Попълненият формуляр и закупения продукт трябва да бъде върнат обратно по куриер до офиса на АВЕНС КОНСУЛТ ЕООД с адрес: гр. София 1000, ул. Аксаков 48А, ет.1.

?
За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

В случаите, когато онлайн магазин PROMODA.BG няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.

?
По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.

?
Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката й в действителност?

Снимките, които презентират продуктите, представят възможно най-точно цветовете им. PROMODA.BG не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина. Допустимо е разминаване в рамките на 1-2 тона на цвета, дължащо се на различните произведени партиди или отделни артикули.

?
С какъв произход са продуктите, които се предлагат в онлайн магазин PROMODA.BG?

Всички чанти, които се предлагат в сайта са произведени в България или в държави от Европейския съюз, с висок клас, качествени материи и модели и със защитени търговски марки.

?
Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично от наш представител и промени по нея не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с онлайн магазина най-късно до 3 часа след изпращането на заявката.

?
Мога ли да анулирам направена поръчка?

Поръчката Ви може да бъде анулирана от представител на онлайн магазина при основателни причини - поръчаната стока е изчерпана, или срока за доставка е твърде дълъг. Ние ще ви предложим аналогов продукт. Ако новото предложение не ви допадне, поръчката ще бъде анулирана. В случай, че по основателни причини трябва да анулирате поръчка, моля използвайте формата за връзка чрез сайта. Представител на сайта ще се свърже с вас. Не забравяйте, че с натискане на бутона "Поръчай", вие се обвързвате с договор за покупко - продажба с promoda.bg.

?
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Уверяваме Ви, че информацията се използва с цел безпроблемно и качествено обслужване на потребителя. Информацията, свързана с извършване на поръчката и плащането са зищитени с криптирана връзка чрез SSL сертификат.

?
Защо да изберем онлайн магазин PROMODA.BG?

Нашата цел е да предоставяме постоянно обновяван и допълван асортимент от дамски чанти, които са в крак с най-новите модни тенденции. Ние се стараем да задоволяваме всеки вкус и всяко желание, от идеята за чантата като перфектното допълнение към тоалета до идеалния подарък за всеки повод. И всичко това разбира се, с перфектно качество на най-добра цена. Ако търсите модел на някоя от предлаганите от нас марки, можете да я заявите и ние ще ви я доставим с индивидуална поръчка от страната или чужбина.

?
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
  Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по- добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е необходима. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас